'What Happens in Vegas, Stays in Vegas' - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rob en Yvonne Mil - WaarBenJij.nu 'What Happens in Vegas, Stays in Vegas' - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rob en Yvonne Mil - WaarBenJij.nu

'What Happens in Vegas, Stays in Vegas'

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Yvonne

17 Juni 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Good morning vanuit Las Vegas,

Hier mijn eerste verslag vanuit West Amerika.

Na een lange en vermoeiende reis van totaal bijna 15 uur zijn we eindelijk op onze bestemming aangekomen: LAS VEGAS!!
En poeh wat een hitte hier: tegen de 40 graden en dat rond half 8 's avonds.

Snel onze koffers 'claimen' en door om onze huurauto op te halen. En wat hebben we weer een gave bak: een witte Chevrolet Captiva. Prima auto om West Amerika door te rijden.

De vermoeidheid sloeg al snel toe, en we besloten die avond niets meer te doen, alleen even wat eten en daarna snel slapen. Voor ons gevoel was het al toch alweer 7 uur 's ochtends.

Ons hotel is trouwens prima. Lekker over de top zoals alles hier op de Strip. Het casino zit vol met fruit-automaten, tafels met blackjack en omaatjes die hun pensioen vergokken.
Op de bovenverdieping zitten een tal van snack-restaurantjes (Ja, ook de Mc, Pizzahut enz) en winkeltjes met souvenirs.
Onze hotelkamer zit op de 13 verdieping, we hebben een heel mooi en gaaf uitzicht over de stad.

Helaas werden we vroeg wakker, dus de dag begon op tijd.
Nadat we hadden ontbeten met een cappuccino en een croissantje, zijn we op weg gegaan voor wat boodschapjes. Meteen een tripje gemaakt over de Strip, wauw wat ziet dit er mooi uit!! Meteen ook maar opzoek gegaan naar het beroemde Las Vegas Welcome bord. Nooit geweten dat dit zo'n toeristisch trekpleister is, bussen vol toeristen (ja, vooral Chinezen) stopte om met dit bord op de foto te gaan.
Ook wij hebben ons plaatje geschoten en zijn snel weer verder gegaan. Het was 10 uur 's ochtends en nu al 39 graden. Dit belooft weer een warme dag. Snel onze boodschapjes gehaald en daarna terug naar het hotel om een verfrissende duik te nemen in het zwembad.

Einde van de middag zijn we met de auto naar de The Venetian gereden. Dit was te ver weg om te lopen met die hitte.
Wat een bizar groot hotel is dit, alles is overdekt maar je krijgt echt het idee dat je rondloopt in Venetie; gondeltochtjes door het water, blauwe lucht met wat wolkjes, dure en hele exclusieve winkeltjes en zachte straat stenen op de grond.
Ik kwam hier eerlijk gezegd voor maar 1 ding: Carlos Bakery. Na even de rij te hebben gestaan, stonden we even later 'buiten' met een tas met cupcakes, chocolade-creme cakjes en M&M koekies. Natuurlijk meteen de koekies geproefd, hmm wat waren die lekker!!

Nu naar buiten om naar het Ceaser Palace te gaan. Ook dit was weer een enorm hotel met nog meer exclusieve en nog duurdere winkels. Snel even een fotootje gemaakt en snel naar de auto om terug te gaan naar het hotel. Dit hitte sloeg toe, net zoals de vermoeidheid.
Helaas hebben we deze kant de Strip niet meer kunnen bekijken, de vermoeidheid was zo aanwezig dat om 8 uur/ half 9 het lichtje uit ging.
Gelukkig komen we nog terug in Las Vegas met onze trip en dan gaan we alsnog deze kant bekijken!

Nu is het hier nu 6 uur 's ochtend en vandaag beginnen we echt onze roadtrip; we gaan naar Zion!
Toch stiekem wel lekker dat we nu weer verder gaan. Las Vegas is super gaaf, maar ook heel druk. Straks in Zion zal het een stuk rustiger zijn.

Zodat ik weer wifi heb, zal ik proberen weer wat te posten. Tot nu moeten jullie het met dit doen, haha!

Bye!