Voorbereidingen #2 The Final - Reisverslag uit Rozenburg, Nederland van Rob en Yvonne Mil - WaarBenJij.nu Voorbereidingen #2 The Final - Reisverslag uit Rozenburg, Nederland van Rob en Yvonne Mil - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen #2 The Final

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Yvonne

12 Juni 2015 | Nederland, Rozenburg

Halllo!
Weer even een update over de laatste voorbereidingen van onze road-trip, maar nu zijn we een heeeel stuk dichterbij!! Nog maar 3 dagen!!

Als eerste: IK HEB VAKANTIE!!! Oh wat heb ik hier naar uit gekeken om dit te kunnen zeggen, stiekem was ik ook wel heel erg toe aan vakantie. ‘Even’ bijna een maand niets, ‘even’ bijna een maand quality time met m’n husband, non stop samen. Heerlijk!
Vorige week hebben we bij het reisbureau de reispapieren opgehaald. Ook dat maakt het weer wat definitiever omdat we alle gegevens nu echt op officiële papieren hebben staan. Spannend!!
Dus check, dit kan van het lijstje.
Ook met het shoppen van vorige week, zijn we onwijs goed geslaagd!! Met een kofferbak vol tassen reden we de stad uit. Heerlijk om zo doelgericht te shoppen! Nog maar een paar kleine dingetjes en dan alles is binnen!
Dus check, dit kan ook van het lijstje.
Ik kon het van de week ook niet laten om nog even een route te maken dus heb ik via Google Maps een hele leuke overzichtelijke route gemaakt.
Op deze manier is heel goed te zien hoe groot de reis zal worden die we gaan maken en dat we een hele hoop kilometers, miles om in Amerikaanse style te blijven, gaan rijden!

Om niets te hoeven missen van alles wat ons brengt op de route ben ik weer, voor de 100e keer, gaan Googlen om te kijken of we écht niets over het hoofd zien.
Maar als ik onze planning zo bekijk past er eigenlijk bijna niets meer in, dus als ik nog wat had gevonden (wat eigenlijk onmogelijk is door mijn ‘uitpluizing’) hadden we dit niet eens meer kunnen doen..
Van het weekend begint het echt gestress.
Rob moet vandaag nog werken maar daarna begint het..
Dan moeten namelijk alle spullen gepakt worden, kleding uitwassen, kleding strijken, laatste toiletspullen inkopen, huis schoonmaken, online inchecken, accu’s van de camera’s opladen, SD kaartjes leegmaken, pinpas omzetten naar wereldpas, muziek cd’s branden voor in de auto, nog even langs de ouders en oma om gedag te zeggen en uiteraard word er nog heel veel gekroeld en gespeeld met Indy. Want ook haar moeten we 3.5 (!) week missen.. 

Genoeg te doen, dus hup, ik ga vast aan de slag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob en Yvonne

Actief sinds 26 Mei 2015
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 1717

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 09 Juli 2015

Road Trip West USA

Landen bezocht: